.לוגו של ארגון הג'וינט .לוגו של משרד הבריאות הישראלי
.איור של ענף עם עלים

תקשורת חושית – שמיעה – מוזיקה

.איור של ענף עם עלים

ירידה קלה

hard-lvl

אופן הפעילות

נוכל להציע לאדם מגוון פעילויות שקשורות למוזיקה. למשל:
- נבחר עם האדם מוזיקה לפי העדפה אישית. נוכל לבנות ביחד רשימת השמעה (playlist), שתכלול שירים שהוא אוהב מתקופות שונות בחייו. אפשר לבנות את הרשימה תוך כדי ניסוי
וטעייה ובדיקה עם האדם עצמו.
- נגן מוזיקה - נוכל ללמד את האדם להפעיל באופן עצמאי נגן מוזיקה, מערכת סטריאו או מכשיר דיסקים/ תקליטים (אם קיים).
- זיהוי מנגינה או כלי נגינה מתוך קטע שמיעה - נשמיע לאדם קטע מוזיקה ונבקש ממנו לזהות את כלי הנגינה ששומעים/ השיר המסויים/ הזמר.

חומרים נדרשים

  1. אמצעי לשמיעת מוזיקה

תהליך העבודה

1. נאזין למוזיקה שאנחנו אוהבים.

.גבר מבוגר נוגע באוזנו ומחייך

2.

.איש זקן מחייך עם אוזניות על אוזניו

3.

.אישה מקשיבה באמצעות אוזניות ומחייכת
חזרה למאגר הפעילויות